vrijdag 26 juni 2015

Kids Day

Deze week werd er bij ons op het werk 'Kids Day' georganiseerd. En het was echt een groot succes! 92 kindjes werden geregistreerd en ik denk dat er uiteindelijk niet hebben afgezegd. Zelf was ik ook 1 van de vrijwilligers en ik was group lead bij het groepje van 0-4 jaar. Adeline is ook gekomen en zat ook bij dat groepje. Met 19 kleine kindjes gingen we aan de slag.
Eerst werd een pictionairy spel gespeeld via de video conferencing systemen. Dat vond Adeline zeer indrukwekkend! Daarna gingen we naar de parking waar spelletjes waren opgesteld en springkastelen stonden. Er zaten ook enkele meisjes die maquillage deden. We kozen voor enkele subtiele prinsessen streepjes want al die schmink ... pfff je moet altijd in je achterhoofd houden dat die er uiteindelijk ook weer af moet, dus ik houd het liever beperkt!







Er was ook een pauze voorzien en alle kindjes kregen pannenkoeken, fruit, capri-sun en milkshakes! Feest natuurlijk!! Daarna mochten we met onze groep een film bekijken op 4K scherm - Frozen. En dan nog even op de parking spelen met de spelletjes en de gekke fietsen! Na afloop kregen alle kindjes sandwichkes en een goodie bag met Cisco assecoires (potloodjes, schrifjte, stifjes). Heel tevreden gingen we naar huis, het was een fantastische dag!
Adeline die wist na afloop te zeggen dat het op mama's werk toch wel heeeeeel tof was. Want ja op mama's werk staan 3 springkastelen en in de cafetaria serveren ze altijd pannenkoeken... !! :) Heb ik dat nog even mogen rechtzetten 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen